Ψάρεμα : Όλοι οι ψαράδες πρέπει να έχουμε θαλασσινό νερό σπίτι μας!!!

Για την συντήρηση και την φρεσκάδα των δολωμάτων μας...

Πολλές φορές μας τυχαίνει είτε να μην τσιμπάνε τα ψάρια καθόλου, είτε για τον οποιοδήποτε λόγο να αναβληθεί το ψαρεμά μας, με αποτέλεσμα να μας
μείνουν τα δολώματα....

Αν αποφασίσουμε να τα κρατήσουμε ζωντανά, αυτό χωρίς συχνές αλλαγές θαλασσινού νερού και οξυγονωτή αποκλείεται να το καταφέρουμε!!!

Αρκετά δολώματα θέλουν συχνές αλλαγές νερού κάθε 1 με 2 μέρες το πολύ και αναλόγως το πόσο δολώματα θα έχουμε προμηθευτεί μπορεί να χρειαστούμε από κάποια ml μέχρι και αρκετά λίτρα θαλασσινού νερού!!!

Μια εύκολη λύση είναι τα μπουκάλια με πόσιμο νερό που πέρνουμε μαζί μας στο ψάρεμα, μόλις πιούμε όλο το περιεχομενό τους να τα γεμίσουμε με θαλασσινό νερό και να τα πάρουμε μαζί μας φεύγοντας για τον γυρισμό σπίτι.

Μια άλλη λίγο πιο δύσκολη και ''μπελαλίδικη'' λύση είναι να πάρουμε μαζί μας στο ψάρεμα ένα βαρέλι μεσαίου μεγέθους, να το γεμίσουμε με θαλασσινό νερό και να το κουβαλήσουμε πίσω στο σπίτι (ισως χρειαστούμε βοήθεια φίλου).

Εγώ προσωπικά επειδή χρησιμοποιώ κυρίως μονοδόλια που δεν έχουν μεγάλη απάιτηση για την συντηρησή τους, φροντίζω να έχω πάντα στο σπίτι μου 2 μπουκάλια 1,5 λίτρου με θαλασσινό νερό και είμαι έτοιμος να συντηρήσω τα δολωματά μου ίσως μέχρι το επόμενο ψαρεμά μου!!!

Καλές ψαρευτικές εξορμήσεις σε όλους!!!

Πηγή : Αλεξόπουλος Ιωάννης

1 σχόλιο :

Θεόδωρος Δημητριάδης είπε...

Πολύ χρήσιμη η πληροφορία - Ευχαριστούμε!