Ψάρεμα : Δεν τσιμπάνε τα ψάρια!!! Οπότε τι κάνουμε?

Πρέπει να δράσουμε και όχι να μείνουμε κολλημένοι στον αρχικό μας σχεδιασμό...

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος πήγα στο αγαπημένο μου νησί για να κάνω τις βουτιές μου αλλά και το αγαπημένο ψάρεμα!!! Τα δολώματα
και οι τρόποι ψαρέματος γνωστοί και δουλεμένοι από την περσινή σεζόν. Οπότε έχω εφοδιαστεί με μονές συρώμενες αρματωσιές και για δολώματα γαρίδες μεγάλες και μονοδόλια και είμαι έτοιμος για μεγάλες επιτυχίες...

Αμ δε όμως...

Στήνω τα καλάμια μου και δολώνω τις αρματωσιές μου περιμένω τα πρώτα τσιμπήματα. Γρήγορα όμως συνειδητοποιώ ότι κάτι δεν πάει καλά και τα ψάρια δεν ανταποκρίνονται στο κάλεσμά μου...

Οπότε τι κάνω τώρα? Συνεχίζω στο ίδιο μοτίβο μέχρι να αλλάξει κάτι στον ορίζοντα ή παίρνω δραστικά μέτρα?

Πρώτη σκέψη!!!
Αποφασίζω να δώσω στα μονοδόλια και στις γαρίδες ένα 2ωρο να δουλέψουν. Μάταιο όμως γιατί το 2ωρο πέρασε και τα κουδουνάκια ακίνητα...

Οπότε παίρνω την απόφαση να αλλάξω δολώματα... Μαζί μου έχω μόνο ακροβάτη και τίποτα άλλο οπότε λέω ας δοκιμάσω τον ακροβάτη. Τα συμπεράσματα μέτρια αλλά σίγουρα όχι ικανοποιητικά...

Δεύτερη σκέψη!!!
Αλλαγή αρματωσιών με κλασσικά διπλάρια άμμου και κλασσικά διπλάρια!!!
Τα συμπεράσματα όμως και εδώ μέτρια και σίγουρα όχι ικανοποιητικά...

Τρίτη σκέψη!!!
Έχω ξεμείνει από ιδέες και αρχίζω και πάω βόλτες στον μώλο πάνω κάτω ώσπου ξαφνικά βλέπω στον ντόκο του λιμανιού κολλημένα μάτια-πορφύρες και μεγάλα σαλιγκαράκια της θάλασσας  και φωνάζω ΕΥΡΗΚΑ!!!

Βουτάω την απόχη μου και σε 5 λεπτά έχω ήδη μαζέψει αρκετά. Με την χρήση μιας πέτρας τα σπάω, κόβω το σκληρό ''καπάκι'' με την βοήθεια ενός ψαλιδιού, τα δολώνω στα αγκίστρια μου με προσοχή και τα ρίχνω στη θάλασσα...

Και  Βουαλά!!! Ως δια ''μαγείας'' τα κουδουνάκια μου άρχισαν να χτυπάνε σαν τρελά και τα ψάρια να βγαίνουν στη σειρά.

Ηθικό δίδαγμα...
Αν το ψάρεμα δεν μας πάει όπως έχουμε υπολογίσει αρχικά πρέπει με το πέρας 2-3 ωρών να καταστρώσουμε άλλο σχέδιο για το ψαρεμά μας.

Καλές ψαρευτικές εξορμήσεις σε όλους!!!

Πηγή : Αλεξόπουλος Ιωάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια :