Ψάρεμα : Τα καλύτερα αγκίστρια για Τσιπούρες...

Μετά από την προσωπική μου εμπειρία τόσων χρόνων που ψαρεύω...


 Εδώ και αρκετά χρόνια έχω μαγευτεί από την χρυσοφρύδα βασίλισσα της θάλασσας και επί το πλείστον στα ψαρέματά μου αποσκοπώ στο να πιάσω τσιπούρες!!!

Όπως είναι λογικό έχω δοκιμάσει πολλές αρματωσιές, πολλούς κόμπους, πολλές πετονιές, στριφτάρια, σισσυ, παράμαλλα τόσο σε ποιότητες τόσο σε μεγέθη και φυσικά πολλά και διαφορετικά αγκίστρια!!!

Πριν από αρκετό καιρό είχα δει από τον φίλο και ψαρά kyriakos smy ότι χρησιμοποιεί μεγάλα μεγέθη για τσιπούρες συνήθως 1 ή 2 και είχε μιλήσει συγκεκριμένα για μια μάρκα (δεν θα την αναφέρω μην κάνω διαφήμιση) που έχει δυνατά αγκίστρια με λεπτό στέλεχος πολύ δυνατό αρπάδι, που αντέχουν σε πολλά ψαρέματα και είναι σκούρου χρωματισμού.

Αμέσως μετά μόλις είδα το βίντεο του Κυριάκου πήγα σε κοντινό μου κατάστημα και τα προμηθεύτηκα σε νούμερο 2 με σκοπό να τα δοκιμάσω στα επόμενα ψαρεματά μου. 

Μέχρι τότε είχα δοκιμάσει πολλά αγκίστρια συνήθως μικρού μεγέθους 4-6 νούμερο από όλες τις γνωστές οικονομικές μάρκες του εμπορίου αλλά και από το ebay...

Αυτό που είχα παρατηρήσει είναι ότι τα κινέζικα αγκίστρια δεν άντεχαν πάνω από 2 ψαρέματα γιατί είτε χάλαγε το αρπάδι τους είτε αρχίζανε να σκουριάζουν πάρα πολύ... καθώς και πολλά οικονομικά αγκίστρια του εμπορίου άνοιγαν σε μεγάλα ζόρια...

Όμως πρέπει να ομολογήσω πως και στα φθηνά αγκίστρια της αγοράς είχα βρει αξιόλογα αγκίστρια (συγκεκριμένους κωδικούς και μεγέθη) μετά από πολύ ψάξιμο και δοκιμές σε όλους κωδικούς αγκιστριών της κάθε εταιρίας.

Τα αγκίστρια που μας πρότεινε στα βιντεάκια του ο Κυριάκος από τότε που τα δοκίμασα έχουν γίνει τα αγαπημένα μου και τολμώ να πω πως δεν θα τα αλλάξω με τίποτε, όσο για το μέγεθος θα έλεγα πως τόσα χρόνια έκανα μεγάλο λάθος που ψάρευα τις τσιπούρες με μικρά αγκίστρια...

Έτσι κατέληξα στα εξής χαρακτηριστικά που πρέπει να έχουν τα αγκιστριά μας: 

1)τα αγκίστρια να είναι τύπου Chinu

2)με λεπτό και δυνατό στέλεχος (κοτσάνι) 

3)μέγεθος 1-2  ανάλογα τον κωδικό της κάθε εταιρίας

4)σκούρου χρώματος!!!

Υ. Σ. 

Στα αγκίστρια ισχύει ότι πληρώνεις παίρνεις και νομίζω πως πρέπει να δώσουμε πολύ μεγάλη σημασία σε αυτά όπως και στην ποιότητα και το μέγεθος του παράμαλλου στα οποία θα αναφερθώ σε επόμενο μου άρθρο.

Καλές ψαρευτικές εξορμήσεις σε όλους!!! 

Πηγή : Αλεξόπουλος Ιωάννης

1 σχόλιο :

Unknown είπε...

Gamamatsu εδώ κ χρόνια επιτυχίες!!!