Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Υποχρεούνται να φροντίζουν τους επιβάτες μετά από ακυρώσεις πτήσεων οι αεροπορικές

Απόφαση ευρωπαϊκού δικαστηρίου

Την υποχρέωση παροχής φροντίδας προς τους επιβάτες αεροπορικών εταιρειών σε περιπτώσεις ματαίωσης πτήσεων λόγω
έκτακτων περιστάσεων (όπως ήταν η έκρηξη του ηφαιστείου της Ισλανδίας), επεσήμανε σε απόφασή του, το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.

Απαντώντας σε προσφυγή μιας επιβάτισσας κατά της RYANAIR, σύμφωνα με την οποία η εταιρεία (μολονότι ακύρωσε τις πτήσεις Πορτογαλία-Ιρλανδία για 5 μέρες) δεν εξυπηρέτησε τους επιβάτες της, έκρινε ότι η αεροπορική εταιρεία πρέπει να καταβάλει στην επιβάτισσα, 1130 ευρω για τα έξοδα της έκτακτης διαμονής της στην Πορτογαλία.

Στην απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου επισημαίνεται, ότι σε έκτακτες περιστάσεις (σε αυτές δηλαδή που είναι αναπόφευκτες, ανεξαρτήτως της λήψης των αναγκαίων μέτρων) ο αερομεταφορέας δεν υποχρεούται να καταβάλει αποζημίωση, υποχρεούται όμως να προσφέρει δωρεάν αναψυκτικά, γεύματα και ενδεχομένως διανυκτέρευση, με μεταφορά από/προς το κατάλυμα.

Πηγή : ethnos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :