Ψάρεμα : Πως μια βάση για 2 καλάμια μπορεί να πάρει περισσότερα εργαλεία πάνω της!!

Αυτή την ιδέα την πήρα από έναν φίλο Ψαρά στο Facebook

Ως παλιός θαυμαστής του παραδοσιακού καρουλιού ή καρούλας όπως την λένε πολλοί, πάντα κουβαλάω μαζί μου 2 εργαλεία τα οποία τα έχω συνήθως αρματωμένα με μονό
συρόμενο με μολύβι τύπου ελιά (40γρ συνήθως).

Όμως στα μέρη που πηγαίνω εδώ Αθήνα για ψάρεμα συνήθως αποτελούνται από βράχια, με αποτέλεσμα να μην μπορώ να ψαρέψω όπως θα ήθελα τα συγκεκριμένα εργαλεία, με τον φόβο μην μου φύγουν μέσα στην θάλασσα με το χτύπημα ενός μεγάλου ψαριού.

Μια λύση που βρήκα σε αυτό το πρόβλημα ήταν η παρακάτω της φώτο. Πήρα μια τάβλα από κόντρα πλακέ και μετρώντας τις αποστάσεις για να χωράνε άνετα τα καρούλια μου, έβαλα στο κέντρο της κάθε καρούλας μια βίδα την οποία και βίδωσα πάνω στο ξύλο. Έβαλα και λίγο μονωτική στις σπείρες της βίδας για να μην ''τρώει'' το κέντρο της καρούλας και όλα οκ (στην άκρη δεξιά όπως φαίνεται στην φώτο έβαζα μια μεγάλη πέτρα για να είναι πιο σταθερή η κατασκευή)!!!
Παρόλλα αυτά πρόβλημα συνέχιζα να έχω, διότι στα μέρη που πηγαίνω θέλω να κουβαλάω όσο γίνεται λιγότερα πράγματα και όσο γίνεται πιο ελαφριά. Το συγκεκριμένο ξύλο-βάση είναι πολύ βαρύ και προσωπικά δεν με βόλεψε με αποτέλεσμα να το αφήσω στην άκρη μετά από λίγο καιρό...

Η λύση στο πρόβλημα ήρθε από έναν φίλο ο οποίος απλά ακούμπησε το καρούλι του στην βάση των καλαμιών του (όπως φαίνεται στην αρχική φώτο του άρθρου), πράγμα το οποίο ήταν αρκετό να μου δώσει μια καλή ιδέα και να μου λύσει το πρόβλημα για το πως μπορώ να ψαρεύω με τα αγαπημένα μου καρούλια!!!

Πλέον στην απλή βάση μου μπορώ να βάζω 3 καλάμια και 2 καρούλια, περνόντας τα καρούλια από την τρύπα τους στο κέντρο, στο σίδερο-stand της βάσης μου (που ακουμπάνε τα καλάμια μου), έχοντας βάλει όμως αρκετό βάρος κρεμασμένο!!!

Κάποιοι ίσως σκεφτούν να τα περάσουν από την μέσα πλευρά των καλαμιών κάτι το οποίο δεν είναι καθόλου λάθος, ίσα ίσα καλύτερα θα έλεγα!!!

Tip:
Βάφουμε με έντονο χρώμα 2 πόντους από το καρούλι για να καταλάβουμε πότε έχει τσιμπήσει ή για πιο άμεσο βάζουμε ένα καμπανάκι.στο καρούλι κοντά και μόλις πάει το ψάρι.. τραβάει το καμπανάκι... Οπότε και το βλέπουμε και το ακούμε...

Καλές ψαρευτικές εξορμήσεις σε όλους.

Πηγή : Αλεξόπουλος Ιωάννης , Xrhstos Xanthos

Δεν υπάρχουν σχόλια :