Heavy Casting : Γνωριμία με Κώστα Νικολάου - Spartakus Pro Fishing Boat (video)

Όλα ξεκίνησαν στις 10 Δεκεμβρίου..

Πριν ξεκινήσω για αποφυγή παρερμηνειών, οφείλω να σας αναφέρω ότι το παρόν άρθρο το γράφω έπειτα από την προσωπική μου γνωριμία με τον
Κώστα Νικολάου και δεν έχω λάβει καμία χορηγία ούτε κάποιο χρηματικό ποσό.

Απλά εκτίμησα πολύ το ήθος του και τον τρόπο που σκέφτεται σαν επαγγελματίας και θέλησα με αυτό μου το άρθρο να τον γνωρίσω και σε όλους εσάς που πιθανόν δεν τον γνωρίζετε...

Κάποια στιγμή λοιπόν στις αρχές Δεκεμβρίου είδα στα Social Media, ότι ο Χριστόφορος Ζαβράς θα έκανε μια συνάντηση για ενημέρωση-χαλαρή κουβέντα, στο μαγαζί με είδη αλιείας του Μάριου Δαριβιανάκη στο Περιστέρι και μιας και μένω κοντά είπα να γνωρίσω από κοντά όλους αυτούς που βλέπω ατελείωτες ώρες στα βιντεάκια τους στο YouTube!!!

Και έτσι έγινε!!!

Το ραντεβού ήτανε στις 5 το απόγευμα και μόλις έφτασα αμέσως γνωρίστηκα με τον Μεγάλο Ψαρά Χριστόφορο Ζαβρά και με τα υπόλοιπα παιδιά.

Μόλις τελείωσε το event και αρχίσανε να δημιουργούνται τα λεγόμενα πηγαδάκια και παρότι δεν διαθέτω ούτε σκαφάκι, ούτε εξοπλισμό για heavy casting, βρέθηκα να συνομιλώ με τον Κώστα Νικολάου κατασκευαστή του Spartakus (σκαφάκι για το Heavy Casting).

Ο οποίος είχε τέτοιο πάθος και αγάπη για αυτό που κάνει, που άρχισε να μου μιλάει για τις δυνατότητες και τις καινοτομίες που έχει το σκαφάκι του και δεν δίστασε κιόλας να το ''ανοίξει'' προκειμένου να ακούσω τον ήχο που κάνει το σκαφάκι στα τέρμα γκάζια...

Στην συνέχεια της κουβέντα μας, μου έδειξε στο κινητό του τα παρακάτω βιντεάκια, με τα απίστευτα που κάνει το σκαφάκι του, με αποτέλεσμα να μείνω έκπληκτος και να του ζητήσω να μου τα στείλει, προκειμένου να σας τα δείξω μέσα από αυτό μου το άρθρο!

Δείτε το σκαφάκι Spartakus στα παρακάτω βίντεο:
Καλές ψαρευτικές εξορμήσεις σε όλους!!!

Πηγή : Αλεξόπουλος Ιωάννης , Κώστας Νικολάου

2 σχόλια :

Unknown είπε...

Φιλε Γιαννη.
Μηλισες και ειπες αυτα που θα ελεγα κι εγω. Τωρα ξεκιναω το ''κολπο'' και εξοπλιζομαι σιγα-σιγα. Ετσι βρεθικα στον Μαριο, Που γνωριζω χρονια. Ετσι γνωρισα τον Χριστοφορο αλλα και τον Κωστα, που συμπτωματικα ειναι Ναυπακτιωτης οπως κι εγω. Κύριος, επαγγελματιας, τιμιος. Ουτε υφος, ουτε και καλα το δικο μου ειναι το καλυτερο, ουτε με το ζορι να σου πουλησει. Κατευθυαν μου εδωσε το τηλεφωνο του για οτι ηθελα στο μελλον να ρωτησω. Ωραιος.

Unknown είπε...

Καλησπέρα φίλε Κώστα θα ήθελα μια γάστρα περίπου ογδόντα πόντους Εάν υπάρχει κανένα γραψε μου ευχαριστώ πολύ!!!!