Ψάρεμα : Τι ψωνίζω από το Σούπερ Μάρκετ για το Ψαρεμά μου

Δεν φαντάζεστε πόσο πολλά μπορούμε να προμηθευτούμε...

Γιατί όπως είπαμε και σε προηγούμενο άρθρο η προετοιμασία είναι το παν!!!

Εκτός από πιο οικονομικά θα τα προμηθευτούμε
και όλα μαζί γλιτώνοντας και χρόνο και χρήμα...

Οπότε ας κάνουμε μια λίστα με τα απαραίτητα ψώνια για την ψαρευτική μας εξόρμηση από το Super Market!!!

Δώστε προσοχή!!!

Αρχικά θα ξεκινήσω με τα πράγματα που θα χρειαστούμε σε μια ψαρευτική εξόρμηση όπως:

Μια εξάδα εμφιαλωμένα νερά
Μπισκότα ή Κράκερς ή Κρουασάν
Πατατάκια ή σνακς
Φρούτα (μπανάνες, μήλα κ.α.)
Ξηρούς καρπούς (σταφίδες, αμύγδαλα κ.α.) 
Καφέ σπαστό
Μια εξάδα μπύρες για τους πιο μερακλήδες!!!
Ποτήρια μιας χρήσης
Μωρομάντηλα
Ένα ρολό χαρτί υγείας
Πλαστική σακούλα σκουπιδιών για να μαζέψω τα σκουπίδια μου άλλα και τα σκουπίδια που θα βρω εκεί από άλλους ψαράδες δυστυχώς...)

Τέλος θα σας αναφέρω αυτά που μου χρησιμεύουν στα ψαρεματά μου όπως:
 
Χοντρό η ψιλό αλάτι (για να παστώνω τα δολώματα που θα μου μείνουν μετά το ψάρεμα)
Λάδι (για την επεξεργασία των δολωμάτων μου)
Αλεύρι (για την κατασκευή δολώματος)
Σιμιγδάλι (για την κατασκευή δολώματος)
Γάλα (για την κατασκευή δολώματος)
Γαλέτα (για την κατασκευή δολώματος)
Ζάχαρη (για την κατασκευή δολώματος)
Μαγειρική βανίλια (για την κατασκευή δολώματος)
Σακούλες πολυπάγκ (για μεταφορά και συντήρηση δολωμάτων)
Τυρί φέτα ή Ροκφορ (για την κατασκευή δολώματος)
Μπισκότα (για την κατασκευή δολώματος)
Γαριδάκια (για την κατασκευή δολώματος)

Καλές ψαρευτικές εξορμήσεις σε όλους!!!

Πηγή : Αλεξόπουλος Ιωάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια :