Recommended Post Slide Out For Blogger

Πως να χάσετε περιττά κιλά - Αισθανθείτε καλύτερα στην καθημερινοτητά σας

Βελτιώστε το σώμα και την ζωή σας με 3 κινήσεις!!!

Όλοι ξέρουμε τα οφέλη της άσκησης αλλά συνήθως κανείς δεν ασκείται... Η αλλαγή που σας προτείνω να κάνετε είναι σχετικά μικρή και απλή!!!

Εγώ την δοκιμάζω εδώ και 2,5 μήνες και βλέπω αποτελέσματα ικανοποιητικά στο σώμα μου (δεδομένου ότι πολύ κακώς συνεχίζω να τσιμπάω το βράδυ κάνα βρώμικο απ'έξω).

Απλά ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές μου:


1. Περπατήστε - Γυμναστείτε
Για αρχή περπατήστε όσο πιο πολύ ώρα μπορείτε, όσο περισσότερο τόσο το καλύτερο. Που και που μέσα στο περπάτημα σας κάντε και 3-4 μικρά σπριντάκια των 50μ. Επιπλέον οπωσδήποτε πρέπει να γυμνάσετε όλες τις μυικές ομάδες του σωματός σας. Αυτό μπορεί να το κάνετε εύκολα και ανέξοδα π.χ. σε ένα gympark που βρίσκονται εγκατεστημένα σε πάρκα σχεδόν σε όλη την χώρα. Ένας κύκλος όλων των μηχανημάτων του gympark, από 2 σετ στο καθέ μηχάνημα, 4-5 φορές την εβδομάδα είναι υπεραρκετό κατ' εμέ.

2. Μειώστε κατά 100-300 τις ημερήσιες θερμίδες που λαμβάνετε
Με αυτή την μικρή διαφορά σε θερμίδες θα ξεγελάσουμε το σώμα μας να κάψει λίπος για να συμπληρώσει τις μειωμένες θερμίδες. Σε περίπτωση που μειώσουμε περισσότερο τις θερμίδες το σώμα μας το αντιλαμβάνεται ως μια ακραία κατάσταση και αποθηκεύει ενέργεια έχοντας τα αντίθετα αποτελέσματα από τα επιθυμητά.

3. Να τρώτε το βράδυ πολύ ελαφριά έως καθόλου
Το βράδυ το σώμα μας δεν έχει ανάγκη από ενέργεια. Οπότε πρέπει να του δίνουμε από ελάχιστες θερμίδες (γιαούρτι ή τοστ χωρίς τυρί) έως καθόλου θερμίδες.

Συνοψίζοντας
Μην περιμένετε να δείτε αστραπιαία αποτελέσματα. Σιγά σιγά το σώμα σας θα αλλάζει και θα σας αρέσει πολύ. Επίσης μην κολλάτε τόσο στο νούμερο της ζυγαριάς όσο στους πόντους που μπορεί να χάνετε και στο πως δείχνετε. Λογικά στουw 3 μήνες ήδη θα έχετε δει πολύ μεγάλη διαφορά αναλόγως βεβαια και πόσο πιστοί είστε στο πρόγραμμα.

Όλα τα παραπάνω είναι από προσωπική αναζήτηση και ψάξιμο. Είδα ότι σε εμένα έχουν αποτέλεσμα και σας τα προτείνω για δοκιμή.

Σε κάθε περίπτωση δεν είμαι ειδικός και φρόνιμο είναι να απευθύνεστε πάντα σε ένα διατροφολόγο ή γυμναστή για συμβουλές.

Πηγή : Αλεξόπουλος Ιωάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια :