Με αυξημένες πιέσεις ελαστικών & ανάμειξη πετρελαίου με λάδι μηχανής μείωνε τις εκπομπές CO2 η VW

Μηχανικοί της VW, σύμφωνα με την γερμανική εφημερίδα Bild am Sonntag παραδέχτηκαν πως με διάφορες τεχνικές παραποίησαν τις εκπομπές CO2

800.000 αυτοκινήτων του VW Group λόγω των “δύσκολων στόχων” που είχαν τεθεί από τον πρώην διευθύνων σύμβουλο της Volkswagen Martin
Winterkorn.

Σύμφωνα με το γερμανικό δημοσίευμα οι μηχανικοί της VW άλλαζαν την πίεση των ελαστικών (έως και 3,5 bar), ενώ αναμειγνύαν το λάδι μηχανής με το πετρέλαιο στα diesel αυτοκίνητα, προκειμένου αυτά να καταναλώνουν λιγότερο καύσιμο, κάτι που μεταφράζεται σε λιγότερες εκπομπές CO2. Η παρατυπία αυτή ξεκίνησε το 2013 και διήρκεσε μέχρι την άνοιξη του τρέχοντος έτους, μετά τις δηλώσεις του Winterkorn τον Μάρτιο του 2012 στην έκθεση της Γενεύης, όπου υποσχέθηκε μείωση των εκπομπών ρύπων κατά 30% στα μοντέλα της VW μέχρι το 2015. Οι μηχανικοί της VW απάντησαν στην ηγεσία πως ο στόχος που έθεσαν ήταν πολύ δύσκολος να επιτευχθεί, γι’αυτό και κατέληξαν στις παραπάνω παρασπονδίες.

H Volkswagen αρνήθηκε να σχολιάσει το κατά πόσο ο Martin Winterkorn που παραιτήθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο ήταν υπεύθυνος για την εξαπάτηση, ενώ ίδια αρνητική στάση για σχολιασμό είχαν και οι δικηγόροι του Γερμανού. Σύμφωνα με την Bild am Sonntag το νέο σκάνδαλο έγινε γνωστό όταν ένας μηχανικός της VW που εργάζεται στην έδρα του γερμανικού κολοσσού στο Wolfsburg, στο τμήμα έρευνας και ανάπτυξης έσπασε την σιωπή του, κατά τη διάρκεια της εσωτερικής έρευνας της VW.

Στις σχετικές ειδήσεις η Volkswagen ανακοίνωσε πως ο Henrik Henriksson από την 1η Ιανουαρίου του 2016 θα γίνει ο νέος πρόεδρος και CEO της Scania, ενώ παράλληλα θα γίνει και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Volkswagen Truck & Bus.
Πηγή : autoblog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :